مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

درآمدهای حق کمیسیون املاک مجتمع

بسمه تعالی

 در راستای ساماندهی درآمد های ناشی از محل فروش یا رهن و اجاره املاک واقع در مجتمع که متاسفانه در دوره های قبل به دلیل عدم نظارت و بازرسی به حساب مجتمع واریز نمیگردیده ؛ گزارش موارد منعقده باقیمانده تا پایان سال ۸۹ با جزئیات درادامه مطلب به اطلاع میرسد. ضمنا بدینوسیله هیئت مدیره آمادگی همه روزه (به جزروزهای تعطیل ) جهت پاسخگویی هرگونه شبهه را در دفتر مدیر عامل دارا میباشد .

ادامه مطلب ...

نصب پایانه کارت خوان بانک در دفترمجتمع

با سلام

بدینوسیله به اطلاع میرساند : نصب و افتتاح پایانه پرداخت الکترونیکی بانک در دفتر هیئت مدیره با هدف تسهیل پرداخت شارژ و حذف چرخه پرداخت و دریافت پول نقد از ساکنین از امروز به طور رسمی فعال گردید . زین پس دارندگان کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب میتوانند شارژ خود را از این طریق پرداخت نمایند همچنین از آندسته از ساکنین محترم که شارژ ماههای گذشته را پرداخت ننموده اند درخواست میگردد هرچه سریعتر نسبت به تسویه با دفتر مجتمع اقدام فرمایند . 

هیئت مدیره

نصب نرده های حائل

با سلام

بدینوسیله به اطلاع ساکنین محترم میرساند : پیرو اجرای بخشی از طرح امنیت مجتمع و با توجه به اینکه بارها مشاهده میگردید که به دلیل کوتاه بودن نرده ها جهت دسترسی به فضای سبز و ... ، افراد ناشناس و متفرقه از خارج از مجتمع و با سوء استفاده از خلوتی و تاریکی از روی نرده های مابین بلوکها به داخل نفوذ و ایجاد مزاحمت مینمودند لذا ارتفاع کلیه نرده های حائل بوسیله میله های بلند دزدگیر نوک تیز محصور میگردد . لذا بدینوسیله درخواست میگردد پس ازهر بار تردد داخل بلوک از بسته بودن درب ورودی های خود اطمینان حاصل فرمایید و چنانچه فنر درب دارای مشکل میباشد به دفتر مدیر عامل با شماره 5224418 اعلام فرمایید .

هیئت مدیره مجتمع غدیر زون شرقی 

پایانه پرداخت الکترونیکی شارژ

بسمه تعالی

احتراما به استحضار ساکنین میرساند : اقدامات اداری جهت دریافت و استقرار پایانه پرداخت الکترونیک شارژ در دفتر هیئت مدیره از مدتها قبل انجام گردیده و این مهم به زودی به نتیجه خواهد رسید . از مزایای این طرح حذف پرداخت وجه نقد از چرخه جمع آوری شارژ و ایجاد سهولت برای ساکنینی دارای کارتهای بانکی عضو شتاب که تمایل به پرداخت شارژ و ... از طریق کارتهای خود را دارند ، میباشد .

هیئت مدیره مجتمع غدیر زون شرقی