مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

جمع آوری معوقات شارژ

باسمه تعالی 

     با احترام به اطلاع ساکنین محترم میرساند متاسفانه به دلیل بد قولی و بد حسابی عده ای از ساکنین نسبت به پرداخت حق شارژ ، تعدادی از پروژه های در دست اقدام هیئت مدیره نظیر پروژه نصب دوربین و پروژه نصب وسایل ورزشی و سیستم آبیاری تحت فشار فضای سبز و ... موقتا مسکوت مانده لذا تصمیم گرفته شده آندسته از ساکنین که با عدم پرداخت بموقع شارژ حق دیگر ساکنین خوش حساب را ضایع نموده و باعث ایجاد خلل در امر خدمات رسانی از سوی هیئت مدیره میگردند ، پس از تذکر شفاهی و کتبی با اظهار نامه توجیه و در صورت عدم اقدام به پرداخت بدهی ، به مراجع قانونی معرفی گردند . لذا بدینوسیله اعلام میگردد از سوی هیئت مدیره در قبال جریمه های ریالی صادره در آراء مراجع قانونی که تا سقف دو برابر و نیم مبلغ بدهی میباشد هیچگونه گذشت و چشم پوشی صورت نمیگیرد تا حق دیگر ساکنین خوش حساب مجتمع تضییع نگردد .  

هیئت مدیره مجتمع 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد . م پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام
لطفا در مورد افرادی که شارژ پرداخت نمیکنند قاطعانه تر برخورد نمایید . ضمنا بین مالکین و مستاجرین فرق زیادی است . بررسی کنید شاید کسانی که شارژ بدهکار هستند از مستاجرین میباشند ؟

با سلام
با تشکر از نظر شما . قطعا از نظر هیئت مدیره بین مالکین و مستاجرین محترم تفاوتی نیست و کلیه ساکنین میبایست نسبت به پرداخت حق شارژ احساس مسئولیت نمایند . عدم پرداخت به موقع شارژ باعث کمبود نقدینگی شده و خدمت رسانی به ساکنین را با اشکال مواجه میکند .

م.ن جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

با سلام واحترام
با تشکر از زحمات بی دریغ شما باشد که با تلاش شما مشکلات غدیر۲ حل شود.
با توجه به اینکه شارژها می بایست به ساختمان اداری غدیر تحویل شود پیشنهاد میشود مبلغ شارژ توسط نماینده ساختمان هر ورودی جمع اوری و به مسئول مربوطه تحویل نماید ..

با سلام و عرض تبریک عید سعید قربان
در صورت اعلام آمادگی هر کدام از نمایندگان محترم بلوکها ، هیئت مدیره با این پیشنهاد مخالفتی ندارد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد