مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

متصدی برق و تاسیسات مجتمع

باسمه تعالی 

       احتراما به استحضار ساکنین محترم میرساند پیرو گزارشات و شکایات مکرر شما عزیزان مبنی بر عدم توانایی متصدی تاسیسات در انجام وظایف بدلیل عمل قلب باز و همچنین عدم توانایی ایشان در تعویض لامپها و یا بالا رفتن از چند پله تا پشت بام جهت بازدید های دوره ای و نداشتن  مدرک یا تخصص یا تجربه در زمینه کار برق یا تاسیسات و  ... ، لذا با ایشان تسویه حساب گردید و از خدمات ایشان قدردانی شد . لازم به ذکر است هم اکنون کلیه امور تاسیساتی و برق مجتمع به صورت مقطعی در هنگام نیاز با استفاده از تکنسین مجرب و به صورت فاکتوری انجام میپذیرد که در عین بالا بردن کیفیت خدمات دهی باعث پایین آمدن 70 درصدی هزینه مجتمع در این راستا گردید . 

هیئت مدیره مجتمع  

نظرات 2 + ارسال نظر
ورودی ۱۰۰ یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

خسته نباشید
واقعا ممنونیم که با ایشان تسویه حساب شد . کاش شما زودتر به داد مجتمع میرسیدید. کجایند نفراتی که پشت سر شما حرفهای مختلف زدند؟؟؟ واقعا ممنونیم . کاش همه بتوانیم منصفانه قضاوت کنیم .

با سلام و تشکر از نظر شما
در مورد ادامه همکاری با ایشان نظرات اکثریت ساکنین مبنی بر قطع همکاری و جایگزین نمودن فرد جدید بود لذا با توجه به رای گیری اعضای هیئت مدیره این مهم صورت پذیرفت . جدا خواهشمندیم در صورتیکه نقص یا ایرادی مشاهده گردید با شماره ۵۲۲۴۴۱۸ تماس و در صورتیکه ایراد رفع و پیگیری نگردید با ذکر آدرس و شرح نقص در این سایت اعضا را مطلع نمایید .

محمد . م پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
با سپاس از شما - باور فرمایید شنیدن این خبر باعث خوشحالی اینجانب گردید . هیچگاه فراموش نمیکنم که جهت تعویض لامپ راهرو جلوی پاگرد طبقه پایین شاید نزدیک به چندین بار تماس گرفتم تا خلاصه خودمان با نردبان تعویض کردیم . امیدواریم با مدیریت شما دوباره شاهد به کارگیری افرادی که از عهده انجام وظایف خود بر نمی آیند نباشیم . شما را به خدا فرد با تعهد و فنی بیاورید . مردم چه گناهی کرده اند ؟ ممنون

با سلام
با تشکر از نظر حضرتعالی
با متصدی تاسیسات همانطور که قبلا نیز اطلاع رسانی گردید به دلیل عدم توانایی جسمی ( انجام عمل قلب باز ) و عدم قادر بودن به تحرک و انجام هر گونه فعالیت و همچنین عدم دارا بودن تخصص و مهارت ، تسویه حساب گردید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد