مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

تعویض نگهبان

باسمه تعالی 

         احتراما به استحضار ساکنین محترم میرساند پیرو شکایات و مشاهدات مکرر شما عزیزان و اعضاء محترم هیئت مدیره مبنی بر عدم انجام وظایف احدی از نگهبانان با توجه به اینکه متاسفانه جلسات متعدد با ایشان و تذکرات شفاهی و کتبی مثمرثمر واقع نگردید و با توجه به عدم تمکین ایشان به انجام امور محوله و خوابیدن در سر پست و انجام امور دور از شأن نگهبانان و عدم توجه به رفت و آمد خودرو ها و عدم برخورد شایسته و ... لذا ایشان با اکثریت آراء هیئت مدیره اخراج گردید و نفر جدید موقت جایگزین ایشان شده است .  

مدیر عامل - تدین  

نظرات 5 + ارسال نظر
همسایه یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام
با تشکر از تلاشهای شما عزیزان در هیئت مدیره. امیدوارم بقیه نگهبانانی که هنوز در انجام وظایف کوتاهی میکنند با این اقدام شما متنبه گردند .

حیدری پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

چرا آقای حامدی که با وزن بالا و عدم توانایی در امر نگهبانی را به کار گمارده اید که بیشتر وقت ها در دکه میماند و جا خوش میکند یا به خانه خود رفته و ترک کار میکند و اصلا سایر نگهبانان نیز از ایشان راضی نیستند لطفا رسیدگی شود در ضمن از اخراج کاظمی نگهبان خوشحالیم متشکرم

با سلام
پرواضح است که هیئت مدیره در مورد نگهبانان و انجام وظایفشان بسیار دقیق و قاطع بوده و چنانچه کوتاهی صورت پذیرد به نحو احسن برخورد میگردد.لذا انتقاد حضرتعالی حتما به اطلاع ایشان میرسد و تذکرات کافی به ایشان داده خواهد شد.
مدیریت عامل

همسایه شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ

با سلام و عرض خداقوت

اگر نگهبانان در ساعات آخر شب درهای ورودی ساختمان ها و درهای فضای سبز را چک کنند و در صورت باز بودن ببندند و چراغ بالای سردرها را از ساعت مشخصی روشن نمایند می تواند آرامش خاطر ساکنین را تا حدودی تضمین کند .

اگر می شد برای ساکنین که با ماشین وارد محوطه مجتمع می شدند کارت ویژه مجتمع صادر می شد و با نشان دادن آن به نگهبان وارد لاین ها می شدند و ماشین های فاقد کارت بررسی می شدند و نگهبانان با راهنمایی آنان را وارد می کردند بسیار خوب بود
فکر می کنم درباره این مسائل هم می شود کمی فکر کرد و تصمیم گرفت
پیشاپیش از زحماتتان سپاسگزارم

با سلام
باتشکر از شما بخاطر ثبت نظرات ارزشمندتان
به استحضار میرساند :در مورد بستن دربهای فضای سبز نگهبان ثابت فضای سبز در ساعت ۲۲ اقدام به راهنمایی کودکان به منازل و بستن دربها مینماید . ضمنا ساکنین محترم در ابتدای شب در هر بلوک چراغهای درب را روشن مینمایند و اگر ورودی خاموش باشد توسط نگهبان روشن میشود مع الوصف تدکر خواهیم نمود که به این مساله دقت بیشتری شود.
در مورد وسایل نقلیه تصمیمات لازمه از مدتها قبل اخذ شده است و مقدمات تهیه برچسب خودروها و احداث راه بندو درب ورودی جهت کنترل کلیه وسایل نقلیه فراهم گردیده است که ان شاءا... در آینده نزدیک تکمیل و اقدام میگردد.
هیئت مدیره

محمد . م پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام
در مورد اخراج عده ای از نگهبانان که فقط به خواب میپردازند باید خیلی زودتر اقدام میکردید. ما که زبانمان مو در آورد ولی نمیدانیم چرا هیچکس به حرف ما نکرد. در هر صورت امیدواریم این مساله برای دیگران درس عبرت باشد . از شما که با شهامت و قاطعیت به فکر صلاح مردم هستید ممنونم ولی کاش زودتر این کار انجام میشد .

با سلام
از نظر شما متشکریم . امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت مجتمع باشیم .

علی م. شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ق.ظ

سلام و خسته نباشید
از اینکه هیئت مدیره با شهامت درخواست ساکنین را اجابت و آقای کاظمی و فافلزایی را اخراج نمود بسیار متشکرم . امیدوارم شما بزرگواران در دوره بعد نیز با این مجتمع همکاری داشته باشید چرا که واقعا چهره مجتمع با پیگیری های شما عزیزان دگرگون شد . از گازکشی بگیرید تا نصب فنر و رنگ آمیزی و اصلاح پرسنل و ...
خدا قوتتان دهد.
من به نمایندگی از همسایگان بلوک خودمان دست یکایک شما را میبوسم و آرزوی توفیق روزافزون را برای شما دارم.

با سلام
با تشکر از نظر حضرتعالی
با وجود کلیه تلاشها این نکته بر اعضای هیئت مدیره مبرهن است که هنوز در بحث جمع آوری معوقات شارژ و انجام بازدید های دوره ای در بخش تاسیسات و انجام صحیح نظافت بلوکها و محوطه و همچنین طرح ساماندهی و اصلاح نگهبانان ، انجام اقدامات بسیاری را طلب مینماید که انشاء الله در آینده نزدیک صورت خواهد پذیرفت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد