مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

اطلاع رسانی

با عرض سلام 

   بدینوسیله به اطلاع میرساند با عرض پوزش از کلیه افراد خوش حساب مجتمع ، به زودی اسامی کلیه ساکنین بدهکار به تفکیک بلوک و واحد جهت اطلاع روی سایت قرار داده خواهد شد . ضمنا پیگیری کلیه موارد بدهکاری و محامله وجوه شارژ به وکیل مجتمع واگذار گردیده است و هیچگونه مسامحه و عذری پذیرفته نمیباشد و بدهی همراه دو برابر جریمه از طریق قانونی اخذ خواهد شد .به زودی شاهد اخبار دقیق از مسائل جاری مجتمع خواهید بود .  

                                                                      خادمین شما در هیئت مدیره

نظرات 1 + ارسال نظر
همسایه جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ق.ظ

با سلام
مدتی است که اوضاع مجتمع چندان به سامان نیست چرا؟
این مشکل شارژ را هم باید با مالکین حل کنید مستاجر ها ( البته نه همه ) سارژ را پرداخت نمی کنند قبل از هر چیز قوانینی را برای مالکین که منازل خود را اجاره می دهند برای شارژ برقرار کنید
انتظار می رود روز به روز امکانات بیشتری برای مجتمع داشته باشیم ولی جسارتا این چنین نیست با تشکر از تمام زحماتی که متقبل شده اید باید بگویم ظاهر مجتمع اصلا چشمگیر نیست و گاهی عدم نظافت - عدم رسیدگی به فضای سبز- خرابی همیشگی درهای ورودی - بی توجهی به چراغ های سوخته محوطه و ورودی ها و عدم رسیدگی درست و منطقی نگهبانان جهت بررسی ورود و خروج ها و.... افراد را بدبین می کند .
یک بار دیگر می گویم اصلا زحماتی که تا به حال کشیده اید و انصافا هم سخت بوده است اصلا از چشممان دور نماده است اینها گاهی نکاتی است برای هر چه بهتر شدن و مطلوب زندگی کردن اعضای مجتمع
توفیق رفیق راهتان

با سلام
با تشکر از انتقاد شما
در مورد عدم رسیدگی به نظافت با شما هم عقیده هستیم و متاسفانه سه نفر از کارگران مجتمع ( کارگران فضای سبز + کارگر نظافت ) علیرغم کلیه محبتهایی که از سوی هیئت های مدیره قبلی نسبت به ایشان صورت پذیرفت اقدام به ارائه شکایت به اداره کار و اموراجتماعی جهت اخذ حقوق سالهای گذشته خود بر اساس قانون کار کرده اند که ترک پست ایشان و خالی بودن جایگاه کاری بالاخص در روزهای اخیر باعث عدم نظافت موقت شده است که خوشبختانه هیئت مدیره و مدیر عامل اقدام به جایگزینی افراد صالح کرده و در زمینه فضای سبز امیدواریم با توجه به مذاکراتی که با یک شرکت گل و گیاه انجام شده بتوانیم کل فضای سبز را در زمینه نگهداری و گلکاری و ... به یک شرکت خصوصی با اخذ قرارداد واگذار نماییم . نقل و انتقال بین مدیر عامل قبل و انتخاب مدیر عامل جدید نیز باعث شد تا وقت و انرژی هیئت مدیره صرف بررسی صحیح نقل و انتقال گردد . در مورد شارژ وکیل اخذ شده و کلیه موارد از طریق دادگاه صالحه پیگیری خواهد شد .
خوشبختانه اخیرا در مورد مستاجرین جدیدالورود چک پشتوانه شارژ اخذ میگردد که نظر شما نیز کاملا منطقی میباشد .
در مورد درب ورودی و یا لامپ خواهشمندیم با ذکر ورودی مراتب را با مدیر عامل در میان گذاشته تا از سوی نفر تاسیساتی مجتمع پیگیری گردد ۵۲۲۴۴۱۸
ان شاء ا... با جمع آوری حدود یکصد و پنجاه میلیون ریال معوقات شارژ قطعا مدیریت مجتمع دگرگون خواهد شد و فعالیتهای خدماتی نظیر نصب دوربین و آبیاری تحت فشار و ... از سر گرفته خواهد شد .
در مورد ورود و خروج خودرو ها امیدواریم با شناسایی و ارائه فرم اقدام به تهیه برچسب کرده و ورود و خروج خودروها کنترل گردد .
با تشکر از نظر شما همسایه گرامی که مارا با نظرات خود یاری میفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد