مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

اطلاع رسانی مجدد

باسمه تعالی 

با تشکر از نظرات و انتقادات شما 

      به استضار میرساند درباره اجرای پروژه تراکم زدایی کودکان و تفریحات سالم در فصل تابستان طبق جلسات و انجام مشاورات متعدد ایده آوردن وسایل فیزیکی بازی به دلیل نداشتن فضای کافی و همچنین هزینه های بالا مردود گردید لذا همانطور که در این سایت قبلا هم اعلام گردید جهت این پروژه با سازمان فرهنگی شهرداری و همچنین خانه هنر مشورت و کارشناسی گردید و خوشبختانه با استقبال کودکان و نوجوانان مواجه گردید. در مورد جا نمایی طرح های ترسیمی حداکثر سعی گردید که مکانهای با سایه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد که خوشبختانه در لاین شمالی کلیه نقاشی ها به قوت خود باقی میباشد و تنها تعداد اندکی حدود ۵ درصد از کل طراحی ها با توجه به مناسب نبودن بستر پاک شده است . لازم به دکر است این پروژه با هزینه بسیار اندک انجام گردیده که خوشبختانه هزینه آن از محل صرفه جویی در امر گازکشی و فروش ضایعات تامین گردیده است که در پایین برگه تراز مرتبط به همان فصل با عنوان انجام امور فرهنگی قید گردیده است . در صورت بروز هر گونه شبهه جهت افرادی خاص ، دفتر مدیریت آماده ارائه لیست دقیق و فاکتور انجام کار و کلیه اسناد مربوط به این پروژه به ساکنین میباشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
همسایه شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

با سلام
از توجه و دقت نظر شما در انجام فعالیت های فرهنگی جهت زندگی بهتر ساکنین در مجموعه غدیر کمال سپلسگزاری را دارم .
خواهشمند است جهت پارکینگ سرپوشیده برای افرادی که پارکینگ ندارند هم فکر بفرمایید شاید اگر فراخوان بدهید افراد ذینفع با ارائه هزینه موافقت نمایند تا در زمستان و تابستان از سرما و گرما وسایل نقلیه شان در امان باشد.
تا جایی که به یاد دارم از وقتی ما به این مجتمع آمدیم این قول را دادند که هر واحد 4 پارکینگ دارد و 4 تای دیگر می توانند از پارکینگ عمومی که ساخته خواهد شد استفاده کنند اما تا به حال این شرایط محقق نشده است ایجاد سایه بان هم می تواند این خواسته را تا حدی مرتفع کند .
با تشکر

با سلام و تشکر از شما
این طرح در دستور کار هیئت مدیره قرار دارد و امیدواریم در دوره بعد عملیاتی گردد .

محمود یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

این مجتمع انگار حساب و کتاب نداره چرا این قدر وضع نظافت ضعیفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درها همیشه خرابه !!!!!!!!!!!! بیشتر وقتا درا بازه آیفونا هم چون درخرابه کار نمی کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

با سلام
در مورد نظافت عین نظر شما به مدیر عامل منعکس گردید. متاسفانه متصدی تاسیسات بدون هماهنگی اقدام به رنگ نمودن دیوار مجتمع جهت تبلیغات حرفه خود نموده بود که پس از پاکسازی محل فعلا در مورد ادامه همکاری ایشان تصمیم گیری میگردد و لذا کارهای تاسیساتی با افت همراه میباشد که از صبوری شما عزیزان سپاسگذاریم.ضمنا خواهشمندیم در مورد آیفون یا درب شماره بلوک را قید فرمایید تا ازطریق هیئت مدیره پیگیری گردد .

همسایه شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام ای بابا مثل اینکه یاید یواش یواش ناامید بشم !!!!!!!!
مجتمع هنوز فرقی نکرده آخه برای کسی که هر چند وقت یکبار می یاد باید تغییرات قابل دیدن باشه ما که اینجاییم عادت کردیم اما تورا به خدا نگذارید به همین منوال عادت کنیم مجتمع های دیگه در مناطق دیگه ای از مشهد رو هم نگاه کنید ابته از حق نگذریم شما هم زیاد زحمت می کشید ولی نمی دونم چرا به چشم نمی یاد !!!!!! تورا به خدا نگید شارژ ندادن همسایه هاست انگار دیگه از بس گفتید عادی شده یه فکری کنید حتی اگر لازمه با کلان شهرهای دیگه تماس بگیرید و راهکار بخواید . اگه فضای زندگی آدما دلنشین نباشه همه افسرده می شن فکر کنم یواش یواش ما هم همین طوری بشیم .. .......

با سلام
با تشکر از نظر شما
تمامی تلاش تیم هیئت مدیره مبنی بر ارائه خدمات عالی در مجتمع میباشد . با توجه به نزدیکی اتمام دوره تصدی اعضای کنونی ، هیئت مدیره در حال بررسی کلیه مدارک ریالی و قراردادهای انجام شده اعم از گازکشی و دریافت شارژ میباشد و اولویت کاری فعلا مبنی بر حسابرسی کلیه حسابهای این دوسال اخیر میباشد . باور بفرمایید همین الان موضوعاتی به این اعضاء تحمیل گردیده است که تنها دردسر حل و فصل آنها نیاز به مدیریت زمانی و انسانی فراوانی دارد مثلا متاسفانه در دوره های گذشته بکار گیری کلیه نیروهای خدماتی مجتمع بدون هیچ قراردادی و صلواتی و چرتکه ای صورت پذیرفته و همین الان نیروهای اخراجی همچون آقای کاظمی اقدام به طرح شکایات فراوان از اعضای هیئت مدیره و مجتمع و مطالبه میلیونها تومان پول جهت حقوق کار خود بر اساس قانون کار کرده اند و این در حالی بوده است که کلیه این افراد با شرایط وقت خود با رضایتمندی کامل اقدام به دریافت حقوق از هیئت مدیره میکرده اند ولی هم اکنون گویی بوی پولهای باد آورده مشامشان را پرنموده است و هر کدامشان اقدام به متهم نمودن مجتمع به پرداخت میلیونها تومان وجه جهت تسویه حساب نموده اند که مدارک آن موجود میباشد . آقای فافلزایی که به عنوان نیروی تاسیساتی سالیان سال اقدام به دریافت حقوق کافی با رضایتمندی میکرده اند نیز همچنین اقدام به طرح شکایت و متهم نمودن مجتمع مبنی بر پرداخت میلیونها تومان پول نموده است . و همچنین آقایان ..... و ...... .
آیا چه کسی باید پاسخ این عدم نظارت و بازرسی دوره های گذشته را بدهد ؟ چرا باید با شخصی بدون قرارداد و آنهم سالهای سال بدون گرفتن چک و سفته اقدام به کارگیری در مجتمع نمایند که هم اکنون وقتی کارگر معلول جسمی مجتمع که قادر به تکلم نیز نبوده است را بهینه کرده ایم ، اقدام به گرفتن وکیل جهت در یافت حدود ده میلیون تومان از سهم شارژ شما عزیزان نموده است . آیا خدمت رسانی این کارگران در سنوات گذشته به حدی درخشان بوده است که هم اکنون باید مثلا با حکم اداره کار به هر یک ده میلیون تومان از سهم شارژ شما ساکنین محترم و از بیت المال داده شود در حالی که با همین دهها میلیون تومان قادریم کلیه ورودی ها را آسفالت نماییم یا مثلا اقدام به اجرای آبیاری قطره ای یا احداث پارکینگ مسقف نماییم ؟ آنهایی که در جلسات مجمع شعار عدم وجود نظم و ترتیب در این دوره را سر میدهند کجایند که شاهد این مسائل و پاسخگوی این هرج و مرج در عقد قراردادهای سنوات گذشته باشند ؟ در کجای دنیا فردی را 8 سال بدون داشتن قرارداد و بدون اخذ سفته و چک و تسویه حساب مشخص به کارگیری مینمایند که روزی این چنین عاقبتی را برای مجتمع به بار آورند ؟
در هر صورت هیئت مدیره در حال حاضر تمامی هم و غم خود را در حسابرسی از کلیه حسابهای این دوسال معطوف کرده است و بدیهی است در این هنگام کاستی هایی در مجتمع دیده میشود که امیدواریم با سعه صدر شما عزیزان بتوانیم مجدد به آن نقطه آرمانی برسیم .
از شما سپاسگذاریم .

همسایه جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

با سلام
ما می توانیم مشکلات پشت پرده شما را درک کنیم کاش می شد این گرفتاری ها را به صورت مکتوب به ساکنین می دادید و از آنها راهکار می خواستید تجربه نشان داده است که مجمع های عمومی و دعوت حضوری ساکنین چندان از طرف ساکنین جدی گرفته نمی شود . خواسته های آنها را در کنار اقدماتی که شما می خواهید برای ساکنین انجام بدهید و گرفتاری و درگیری های این چنینی را برای ساکنین بنویسید تا آنها هم در جریان قرار بگیرند و بتوانید با همفکری هم کاری کنید برای پاسخ های به درد بخور امتیاز قائل شوید و آنهایی که بی توجه اند را هم جریمه نمایید کمی جدی عمل کنید و دقیق - اما از اینکه مشکلاتی که سالیان سال این مجتمع را در بر گرفته و کسی هم نمی تواند به همین آسانی اشتباهات گذشتگان را صاف کند سخت است برایتان آرزوی پیروزی و سهولت کارها را داریم .
اگر خداوند و -عدالت و مصلحت و آسایش ساکنین را همیشه مدنظر داشته باشید مطمئن باشید که می توانید بر مشکلات فائق آیید. با تشکر و خداقوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد