مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

نصب شیرفلکه آب کولرها

با سلامی دوباره و عرض تبریک به ساکنین محترم به مناسبت انتخاب مدیر عامل جدید 

بدینوسیله به اطلاع کلیه عزیزان میرساند با توجه به اینکه لوله های آب رسانی کولر ها در پشت بام ها فاقد شیر فلکه بوده است و متناوبا در فصل تابستان مشاهده گردیده است که از تعدادی از لوله ها آب فراوانی به روی پشت بام ریخته و نشت میکرده است که خود باعث مشکلات بعدی میگردیده ، لذا هیئت مدیره اقدام به خرید و نصب شیر فلکه جهت تمامی خروجی های آب کولر ها کرده است . به همین منظور محتمل است در طرف صبح آب مصرفی واحد شما به مدت چند ساعت قطع گردد. لذا پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما عزیزان کمال تشکر را داریم .

نظرات 1 + ارسال نظر
فروغی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ

با سلام
نماینده ورودی۹۱هستم و بهنمایندگی از ساکنین این ورودی از شما و زحمات شما که برای رفاه و ارامش و امنیت این ساکنین محمل می شوید کمال تشکر را داریم - در ضمن ما همینمشکل را داریم و هر سال آب زیادی که ناشی از نشت آب کولرهای مختلف در پشت بام باعث ایجاد نم و رطوبت در سقف منزل ما می شود با تشکراز ایده خوب شما

با سلام و تشکر
جناب فروغی بسیار سپاسگذاریم که با ثبت نظر ما را یاری میفرمایید.مبحث شیر کولرها مبحثی قدیمی میباشد که متاسفانه شامل فراموشی در دوره های پیشین شده بوده لذا با وجود مشکلات در تامین نیروی انسانی لازم جهت نصب شیر فلکه کلیه پشت بامها ، خدا را شاکریم که توانستیم این مشکل را حل نماییم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد