مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

نصب نرم افزار مدیریت مجتمع غدیر

با سلام 

ضمن تقدیر و تشکر از آن دسته از ساکنین خوش حساب ،پیرو اطلاع رسانی قبلی مبنی بر اخذ نشدن شارژهای معوقه در سالهای ۸۳ تا کنون از تعدادی از ساکنین و عدم نظارت ، برنامه ریزی و  مدیریت صحیح در دوره های پیشین جهت اخذ مطالبات ،در اولین گام هیئت مدیره اقدام به سفارش ، تهیه و خرید نرم افزار مدیریتی و همچنین ارتقاء رایانه دفتر و خرید پرینتر متناسب با نیازهای موجود کرده

ادامه مطلب ...

نظافت پارکینگ ها

با عرض سلام خدمت ساکنین محترم 

با استعانت از توجهات حضرت ولی عصر و با عنایت به دلگرمی ها و رهنمودهای شما سروران گرامی مفتخریم که در جهت خدمت رسانی هر چه شایسته تر به شما عزیزان گام برداریم.در این راستابا توجه به درخواستهای مکرر و نیاز ضروری به نظافت پارکینگهای شخصی ساکنین به اطلاع میرساند این مهم با استفاده از امکانات و توان موجود و بدون صرف هزینه اضافی در تمامی پارکینگها صورت پذیرفت که این امر به طور غیر مستقیم باعث تمیزی بیشتر راهرو انباریها و ساختمان میگردد لذا از کلیه شما دارندگان پارکینگ تقاضا مینماییم نسبت به رعایت نظافت پارکینگ خود دقت نموده و از انبار کردن مواد قابل اشتعال مانند چوب ، مقوا ، کاغذ و ... در پارکینگ جدا خودداری فرمایید.  

                                              با سپاس از همکاری شما - هیئت مدیره

آب ، مزه زندگی

آب، نعمت بی نظیر خداوند، جلوه زیبایی و طراوت و مظهر پاکی و زلالی و در واقع، دلیل اصلی ادامه هستی است. در نبود آب، از خروش رودخانه ها، آواز دل نشین پرندگان، بازی ماهی ها، ترنّم شکوفه های درختان، تبسّم و لبخند گل های زیبا و رنگارنگ دنیای طبیعت خبری نخواهد بود. اگر آب نباشد، حس تماشا و لذت مفهومی ندارد. آری، آب جوهر خلقت، ریشه تمام زیبایی ها و اساس زندگی در جهان هستی است. پس بیایید صرفه جویی در مصرف آب را قدر بدانیم و با هم یاری یکدیگر، در استفاده بهینه از این ماده پرارزش کوشش کرده، از مصرف بی رویّه آن بپرهیزیم. 

با توجه به بازدید های به عمل آمده از منابع آب مجتمع واقع در موتورخانه ها و مشاهده کیفیت مطلوب آب مصرفی شما عزیزان بر آن شدیم تا توصیه هایی را درباره مصرف بهینه خدمت شما سروران عرض نماییم : 

ادامه مطلب ...

قانون تملک آپارتمان ها

ماده 1 - مالکیت در آپارتمان های مختلف و محل های پیشه و سکنای یک ساختمان شامل دو قسمت است . مالکیت قسمت های اختصاصی و مالکیت قسمتهای مشترک.
ماده 2 - قسمتهای مشترک
مذکور در این قانون عبارت از قسمتهایی از ساختمان است که حق استفاده از آن منحصر به یک یا چند آپارتمان یا محل پیشه مخصوص نبوده و به کلیه مالکین به نسبت قسمت اختصاصی آنها تعلق می گیرد به طور کلی قسمتهایی که برای استفاده اختصاصی تشخیص داده نشده است یا در اسناد مالکیت ملک اختصاصی یک یا چند نفر از مالکین تلقی نشده از قسمتها مشترک
محسوب می شود مگر آن که تعلق آن به قسمت معینی بر طبق عرف و عادت محل مورد تردید نباشد.
ماده 3 - حقوق هر مالک
در قسمت اختصاصی و حصه او در قسمت های مشترک غیر قابل تفکیک بوده و در صورت انتقال قسمت اختصاصی به هر صورتی که باشد انتقال قسمت مشترک
قهری خواهد بود.

ادامه مطلب ...

رعایت اصول اساسی آپارتمان نشینی

اصول اساسی آپارتمان نشینی:

حقوقی که اگر رعایت شود بسیاری از مشکلات  وجود نخواهد داشت  و آپارتمان نشینی به جای اینکه مشکل و تهدید  ایجاد کند یک فرصت  و نقطه قوت برای ساکنین  بهراه خواهد داشت .

ادامه مطلب ...