مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

صندوق انتقادات و پیشنهادات

 

 

قال علی علیه السلام :

«لا تُدْخِلَنَّ فى مَشْوَرَتِکَ بَخیلا یَعْدِلُ بِکَ عَنِ الْفَضْلِ، وَ یَعِدُکَ الْفَقْرَ، وَ لا جَباناً یُضْعِفُکَ عَنِ الاُْمُورِ، وَ لا حَریصاً یُزَیِّنُ لَکَ الشَّرَهَ بِالْجَوْرِ»;

«با افراد بخیل مشورت مکن که تو را از خدمت به خلق خدا بازمى دارند و از تهیدستى مى ترسانند، و با افراد ترسو مشورت مکن که اراده تو را براى انجام کارهاى مهمّ تضعیف مى کنند، و اشخاص حریص را مشاور خود قرار مده که حرص را با ستمگرى در نظر تو زینت مى بخشند» 

 نهج البلاغه، نامه 53.  

 

از آنجا که انتقاد به عنوان یک فرآیند نظـارتی بر مجموعـه عملکرد جریان مدیریت در هیئت مدیره منتخب شما درمجتمع عـمـل میکندبر آن شدیم تا این بخش را جهت ارائه انتقادات و پیشنهادات شما سروران در سایت تعبیه نماییم .

شما سروران میتوانید با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود در این قسمت مارا در هرچه مطلوب تر کردن خدمت رسانی یاری کنید.

                               هیئت مدیره

نظرات 20 + ارسال نظر
... یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام
با تشکر از زحمات شما جهت رفا و ِآسایش ساکنین مجتمع غدیر ما یکی از ساکنین مجتمع هستیم از ایدههای جدید شما سپاسگذاریم لطفا در باره سبد های زباله که نصب شده است و چهره زشتی به محیط داده است یک تجدید نظری بفرمایید زیرا هم سبد ها استحکام لازمه را ندارند و هم کوچک هستند با تشکر از شما نماینده ورودی ۹۱.

پاسخ :::: با سپاس از شما نماینده محترم ورودی ۹۱
هیئت مدیره در حال رایزنی با شهرداری محترم جهت خرید تعدادی سطل زباله مناسب جهت فضای سبز و همچنین امکانات لازم دیگر میباشد لذا امیدواریم هر چه زودتر شاهد به ثمر نشستن تلاشها جهت رفع این نقیصه نیز باشیم
با تشکر - هیئت مدیره

قیطاسی دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ

با سلام وخسته نباشید
گرفتن هرگونه آمارواطلاعات از واحدهای مسکونی نیاز به اطلاع رسانی در یک محدوده زمانی مشخص دارد ضمن اینکه سوالات می بایستی توجیه داشته باشد وگیرنده اطلاعات قابل اعتماد وموضوع وهدف این کار از طریق همین سایت یا اعلامیه به اطلاع ساکنین رسانده می شد

با سلام و تشکر از لطف شما
با توجه به نبود بانک اطلاعاتی رایانه ای در دفتر مدیر عامل قبل و همچنین نیاز به برنامه ریزی دقیق جهت خدمات رسانی مطلوب ، هیئت مدیره تصمیم به ایجاد فایل جهت هر کدام از ساکنین نموده است که این مهم از طریق همکاری شما عزیزان میسر خواهد شد لذا جز اطلاعاتی نظیر تعداد خانوار و شماره تماس و مشخص شدن مالک و مستاجر و تعداد وسیله نقلیه فعلا نیازی به جمع آوری اطلاعات تکمیلی تر وجود نداشته است که البته قبل از شروع به جمع آوری اطلاعات حتما اقدام به اطلاع رسانی خواهد شد.

رعیسی زون شرقی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ق.ظ

با کمال تاسف مشاهده می شود با این که بارها تماس گرفته ام ولی هنوز برق راه روهها سوخته و تعمیر نشده ؟ اگر شما مسئول تاسیسات دارید چرا کار خود را انجام نمیدهد که جای سوال است یا تایمر خراب است یا قفل در یا موزایک های باد کرده و مانع باز شدن درب فضای سبز میشود خواهشمند است هرچه سریع تر به ایشان تذکر داده شود . با تشکر

باسمه تعالی
با تشکر از شما ساکن محترم که دلسوزانه کمبودهای مشاهده شده را جهت مدیریت بهتر به اطلاع خدمتگذاران خود در هیئت مدیره میرسانید.
در مورد تعویض لامپهای سوخته راهروهاو عدم پیگیری مسوول تاسیسات نسبت به انجام بازدیدهای دوره ای از کلیه بلوکها در مورخه ۲۸ آذرماه امسال نامه ای از طرف اینجانب به مدیریت محترم عامل جناب آقای تدین زده شده که یکی از بندهای نامه اعتراض به عدم مبادرت نیروی تاسیساتی به رفع جامع معایب و اهمال نامبرده در انجام وظایف میباشد.به شما اطمینان میدهیم حتی در صورت نیاز به تعویض نیروهای بی کفایت و جایگزینی و استفاده از افراد صالح اقدام خواهد گردید. لذا خواهشمند است در صورتیکه این مهم انجام نگردید با ذکر ورودی و واحد و توضیح دقیق معایب مجددا در همین سایت پیام گذاشته شود تا پیگیری قاطع تا حصول نتیجه انجام گردد.
با سپاس و عرض پوزش - احسان کاربر(عضو هیئت مدیره)

شهرایینی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

ضمن عرض سلام و خسته نباشید به عرض می رسانم که نظافت محتمع به نحو احسن انجام نمی شود و اگر شما سری به زون غربی بزنید مشاهده می کنید که به نظافت چقدر اهمیت داده می شود لذا تمنا دارم اگر مسئولی برای نظافت دارید (مهدی ش) چرا ایشان وظیفه خود را انجام نمیدهد ؟ در غیر اینصورت کسی دیگر را جایگزین نمایید. با تشکر

با سلام
در مورد عدم انجام نظافت مجتمع به نحو احسن ما نیز با شما هم عقیده هستیم و در این مورد تذکرات لازم به مدیر عامل داده شده است که ایشان در این باب پیگیری فرمایند.
لازم به ذکر است تا به حال چندین مرحله به متصدی نظافت تذکر داده شده است ، حتی یک بار همراه ایشان به طور حضوری از نظافت لاین غربی بازدید به عمل آمد ولی متاسفانه با توجه به معلولیت کلامی ایشان هر بار که در صدد برآمده ایم این مهم را گوشزد نماییم ، با چندین روز غیبت یا تهدیدات ایشان مواجه میشویم .لذا تصمیم گرفته شد که ایشان موقتا به عنوان نیروی آبیار فضای سبز استفاده گردند و از نیروی کمکی باغبان آنزمان به عنوان نظافتچی استفاده گردید که با توجه به اینکه متاسفانه سرباغبان در اثر سکته دیگر قادر به ادامه فعالیت نبود لذا از کمک باغبان به عنوان باغبان استفاده گردید و آقای (مهدی ش) مجددا به عنوان نظافتچی گمارده شد.
لازم به ذکر است در صورت عدم پایبندی ایشان به وظایف محوله ، در مورد ادامه همکاری ایشان قطعا تصمیمات ثانویه گرفته خواهد شد.

روحانی نژاد یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

با تشکر از بذل توجه شما به مجتمع و ایجاد سایت . به استحضار می رساند با توجه به سرقت ها انجام شده و ظعف نگهبان های بازنشسته و مسن مجتمع باید هرچه سریع تر نگهبان های جوان و لایق را در این سمت بگذارید وگرنه دوربین باعث تنبلی بیشتر و نشستن بیشتر داخل دکه می شود لذا خواهشمند است همراه با دوربین تمامی نگهبانان عوض شوند و نیروی جوان آموزش دیده با سیستم در این سمت گذاشته شود .
خسته نباشید

با سلام
امید است با تجهیز مجتمع به سیستم امنیتی ، شاهد حتی یک مورد سرقت هم نباشیم. در مورد جایگزینی نگاهبانان به استحضار میرساند این مهم باید در طی گذر زمان و با توجه به شناسایی پتانسیل ها ظرفیت ها و نقاط قوت و ضعف هر یک از نگاه بانان عزیز صورت پذیرد . پر واضح است که تغییر آندسته از نیروهای نگاهبانی که از عهده وظایف محوله برنمی آیند و جایگزینی با نیروهای قابل و تازه نفس در دستور کار هیئت مدیره قرار دارد .

فدوی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

باسمه تعالی
با تشکر از شما
چندی قبل ساعت ۳۰/۵ بامداد برای رفتن به محل کار از جلوی درب نگهبانی عبور کردم و با کمال تاسف دیده شد سرنگهبان مجتمع براحتی خوابیده است یا چند روز قبل آقای کاظمی را در حال خوابیدن در ساعت ۱ بامداد مشاهده کردم خواهشمند است نگهبانان آقای اسماعیلی را عوض کرده و تعدادی تازه نفس به کار گمارده شوند با تشکر

با سلام
با تشکر از دقت نظر شما
خواهشمند است در صورت رئویت هرگونه قصور در امر نگاه بانی مراتب را فورا به مدیریت عامل با ذکر زمان و مکان ، نام فرد و توضیحات کامل ارائه فرمایید. مطمئنا گزارشهای موثق شما ساکنین محترم در ارزیابی های دفتر هیئت مدیره نقش مستقیم دارد.
در مورد استراحت نگاه بانان تعداد جلسات مکرر با حضور سر نگاهبان و بقیه پرسنل تشکیل گردیده است که در مورد استراحت نیز تذکرات لازم اعمال گردیده است کما اینکه سیاست هیئت مدیره منتخب شما در اصلاح و بهبود ساختار ها متمرکزشده است و تلاش میگردد با ایجاد انگیزه در پرسنل ، نواقص به مرور زمان مرتفع گردد .

افشار جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام لطفا در صورت امکان با توجه به نام گذاری خیابان ها توسط زون غربی شما هم خیابان های مجتمع را نام گذاری کرده و تابلو بگذارید تا آدرس منازل سریع تر برای پست و افرا د دیگر واضح تر شود

با سلام خدمت شما
همانطور که مستحضرید زون غربی شامل میلانهای متعدد میباشد که امر آدرس دهی با مشکل مواجه میشود ولی خوشبختانه مجتمع شما تنها دارای یک میلان میباشد که در هنگام مراجعه پست به راحتی قابل تفکیک میباشد ولی با این حال این مهم پیشنهاد خوبی است که باید با هماهنگی شهرداری منطقه بررسی و در صورت تصویب اقدام گردد.

محبوب یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

ضمن سلام و خسته نباشید از این همه تلاش و همت شما عزیزان که باعث رفاه حال هرچه بیشتر مجتمع شدید تشکر و قدر دانی می نماییم

باسلام خدمت شما
از اینکه از سایت خودتان بازدید فرموده اید خرسندیم.امید است با پشتیبانی شما همسایگان خوب بتوانیم هر چه بیشتر در خدمت شما عزیزان باشیم.
در مورد نظری که با نام جناب احمد زاده نوشته بودید ، متاسفانه به دلیل اینکه نام یکی از پرسنل کادر قدیم برده شده بودو به جهت حفظ آبروی ایشان ، از تایید نظر و نمایش آن به شکل عمومی معذوریم.

نماینده ورودی ۹۸ یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

با سلام و تهیات فراوان از مسول خدمات و تاسیسات صمیمانه تشکر میکنم به خاطر رفع سریع عیوب واحد ها
ومن الله توفیق

با سلام
خوشحالیم از نظر حضرتعالی
امید است تذکرات مدیر عامل جناب تدین به مسئول تاسیسات در جهت رفع سریع نواقص مثمرثمر باشد لذا بدینوسیله خواهشمندیم در صورت بروز و مشاهده هر گونه نقص مراتب را فورا به اطلاع مدیر عامل رسانده یا در این سایت ثبت نماییدتا توسط این حقیران اعضای هیئت مدیره پیگیری گردد. به عنوان مثال پیرو مطرح نمودن اشکال در روشنایی فضای سبز لاین میانی و لاین شمالی از سوی تنی چند از شماساکنین محترم ، بلافاصله مورد بررسی و رفع عیب گردید .

حیدری ورودی ۹۱ یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

ضمن تشکراز هیات مدیره محترم می خواستم یک تشکر و قدر دانی صمیمانه داشته باشم از آقای تدین مدیر عامل محترم مجتمع که به راستی در مدت اندکی با مدیریت صحیح خود چهره مجتمع را دگرگون کرده که این خود در نتیجه درایت و کفایت کادر هیات مدیره محترم می باشد خداوند نگدار همه شما

با سلام
بدون تردید پیگیری های شبانه روزی مدیر عامل و کادر مدیریتی و اجرایی بالاخص در امر تفکیک کنتورهای گاز که باعث به ثمر نشستن تفکیک کنتورها قبل از هدفمند سازی یارانه ها گردید قابل تقدیر میباشد. امید است ساکنین محترم با رعایت صحیح اصول آپارتمان نشینی ما را در خدمت رسانی بهتر یاری فرمایند .

عادلی فر دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

با تشکر از هیات مدیره محترم و مخصوصا حاج آقای طاقی و حاج آقای تدین که با تهیه بشکه های پلاستیکی بزرگ برای زباله که باعث کمک بزرگی به بهداشت مجتمع شد تقدیر می نمایم
متشکرم

با سلام خدمت شما
از طرف این دو عزیز از حضور شما بخاطر نظر لطفتان سپاسگذاریم

مدرس دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

با سلام با توجه به اینکه عید نوروز در پیش است خواهشمندیم برای رنگ کردن لوله های گاز داخل راپله ها اقدام مقتضی به عمل آورید

با سلام
پیشنهاد شما موافق نظر جمیع اعضای هیئت مدیره میباشد ولی با توجه به اولویت های مهمتر همچون بحث امنیت مجتمع ، این مهم نیز در دستور کار قرار دارد .

ساکن ورودی ۱۰۲ چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

چندی پیش به دفتر هیات مدیره امدم و متوجه شدم که در دفتر زون غربی دعوا بر سر افزایش شارژ زون غربی می باشد و مدیر عامل آنها نمی توانست کاری بکند لذا از همیت تریبون تشکر می کنم بابت گازکشی سریع و شارژ هوشمندانه
امید آن است که پروژّه نصب دوربین به زودی انجام شود

با سلام
از اظهار نظر شما سپاسگذاریم
پروژه نصب دوربین مدار بسته باید با هوشمندی و بررسی بسیار صورت پذیرد چرا که هزینه تحمیلی این پروژه بسیار زیاد بوده و مشارکتی از سوی ساکنین صورت نمیپذیرد لذا با برنامه ریزی و مدیریت منابع مالی انشاء ا... این مهم نیز در آینده نزدیک صورت خواهد پذیرفت

صباغ پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

بدینوسیله از کادر اداری دفتر هیات مدیره که همیشه پاسخگو به سوالات و امور اداری اینجانب بوده اند صمیمانه تقدیر به عمل می آورم و آینده خوبی را برای مجتمع و کارگزاران آن پیش بینی می شود در ضمن اگر می شود از بیت المالی که در زمان ریاست مدیر عامل قبلی به فنا رفت شکایت و نتیجه را به ساکنین عودت بدهید
خیلی خوشحال شدم ممنون

با سلام
در خصوص مواردی که به دوره های قبل مربوط میشود و همچنین با توجه به روشن شدن تمامی زوایای مدیریتی و عملکرد گذشته ، برنامه پیگیری وکارشناسی دقیق در دستور کار هیئت جدید قرار دارد که پس از بررسی در جلسه اقدام سنجیده و شایسته صورت خواهد پذیرفت . لازم به ذکر است با تلاش و پیگیری مجدانه و بدون تعارف هیئت جدید ، تا کنون به تعدادی از موارد گذشته رسیدگی و متعاقبا اموال و دارایی که مربوط به ساکنین بوده است به دفتر هیئت مدیره بازگردانده شده و یا مبالغی به عنوان جریمه از اشخاصی که از اموال عمومی استفاده شخصی نموده بودنداخذ گردیده و به حساب مجتمع واریز شده است.
لازم به ذکر است فقدان نظارت و بازرسی دقیق و جامع ، عامل بخشی از کاستی های دوره های قبل بوده و نباید اجازه داده شود زحمات بی شائبه تعدادی از همکاران کادر مدیریتی قدیم مکتوم بماند.

خانم الهام چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

اگر ممکن است با توجه به آیین نامه هیات مدیره صندوق برای وام تشکیل داده و به مردم با استفاده از سپرده های خود وام اعطا کنید

با سلام
با سپاس از حضرتعالی
خواهشمند است پیشنهادخود را در جلسه مجمع عمومی که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی خواهد گردید مطرح فرمایید.

مرضیه محلاتی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

با سپاس فراوان از هیات مدیره محترم اولا به خاطر تفکیک گاز دوم بخاطر تمیزی و نظافت مجتمع و سوم بخاطر ایده های جدید شما که باعث بالارفتن سطح فرهنگی مجتمع شده خیلی ممنونم لذا امیدوارم این روند ادامه پیدا کند

با سلام خدمت شما همسایه گرامی
امیدواریم سال جدید برای همه اعضای خانواده مجتمع غدیر، سالی خوش همراه با سلامتی باشد و بتوانیم بیش از پیش با دعای خیر شما عزیزان در خدمت رسانی به مجتمع کوشا باشیم

صاحب زاده جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

لطفا فکری به حال نگهبانان بی خیال و بی فکر که اصلا گشت نمی زنند و بیشتر خوابند مخصوصا اقای کاظمی که همیشه یا خواب است یا در حال جمع اوری اشغال در سطل زباله که مایه ابروریزی است خواهشمند است پول ما را حیف این نگهبانان نکنید لطفا پیگیری کنید متشکر

با سلام
ان شاء ا... با اجرای طرح دوربین مدار بسته از تعداد نگهبانان کاسته خواهد شد. ضمنا امیدواریم در بین نگهبانان محترممان اشخاصی را نداشته باشیم که به جای اینکه انرژی خود را صرف انجام امور محوله بنمایند ، به شایعه پراکنی و بدبین کردن ساکنین نسبت به خدمتگذاران خود در هیئت مدیره مبادرت ورزند . امید است آن عده محدود که امیدواریم اصلا در بین آنها نباشند ، کمی به خود آیند و نسبت به هزینه ای که ساکنین در قبال نگهبانی پرداخت میکنند احساس مسئولیت نمایند و در انجام گشت زنی کوتاهی نکنند.
متاسفانه بحث استفاده از افراد جوان در این پست باید در دوره های گذشته مدیریت میگردید که الان وارث چنین وضعی نباشیم مع الوصف ان شاء ا... این مهم نیز حتما جزء اولویتهای این هیئت مدیره میباشد که باید با گذر زمان و اصولی حل و فصل گردد تا این عزیزان که مدتی در این پست بوده اند نیز متضرر نگردند .

ساکن ورودی ۱۰۲ پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

ضمن عرض سلام و خسته نباشید از اقدام شما برای اخراج آقای کاظمی نگهبان که باعث آزار همسایه ها و آبروریزی درمجتمع می شد سپاذگذاریم در ضمن هر موقه که به دفتر مراجعه میکنم جناب آقای کاربر را مشاهده نمی کنم امیدوارم ایشان کمی دلسوز تر باشند و سعادت حضور در خدمت ایشان را پیدا کنیم

با عرض سلام
ضمن تشکر از ارائه انتقاد حضرتعالی در سایت اعلام مینماییم ، از تعداد 5 نفر اعضای منتخب هیئت مدیره ، جناب حاج آقای طاقی (ریاست) و جناب آقای خیاطیان ( عضو و خزانه دارهیئت مدیره ) بازنشسته میباشند و سه عضو دیگر آقایان صالحی و کاربر و خانم اعرابی شاغل بوده و امکان حضور در دفتر هیئت مدیره به شکل دائم برایشان مقدور نمیباشد همچنین مدیریت عامل که مسؤل اجرایی میباشد تمام وقت در دفتر جهت پاسخگویی و پیگیری حضور دارند . مع الوصف حضور دیگر اعضای هیئت مدیره در دفتر به دلیل جویا شدن و پیگیری مصوبات بوده و جلسات در اتاق دیگری برگزار میگردد و شما میتوانید تاثیر مصوبات را در تحولی که در مجتمع ایجاد شده است رئویت فرمایید چه بسا بسیاری از اقدامات مفید در مجتمع از نظرات و ایده های همان کسانی نشات میگیرد که شما حضورشان را کمرنگ میگمارید . لازم به ذکر است جناب آقای خیاطیان به عنوان ناظر بر فعالیت املاک تقریبا اکثر اوقات در دفتر حضور دارند .
هیئت مدیره مجتمع غدیر زون شرقی

خسروی یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام. امیدوارم خسته نباشید -آقای حامدی نگهبان مجتمع متاسفانه در انجام وظایف کوتاهی می کند و بیشتر اوقات را در خانه خودشان به سر می برند چرا به ایشان تذکر نداده و چرا اصلا اخراجشان نمی کنید ؟

با سلام
با تشکر از انتقاد شما . تذکر کتبی در این رابطه به نامبرده داده شد .

اقبال ۹۲ یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام چندی قبل ساعت ۳ بامداد در حالی که به مجتمع می آمدم مشاهده نمودم آقای حامدی برق های اطاقک نگهبانی را خاموش و خابیده است چند بار بوق زدم اما ایشان بیدار نشدند لطفا این دندان کرم خورده را هرچه سرعتر بکشید ما نگهبان نمی خواهیم که بخوابد و پول شارژمان حرام شود

با سلام
با تشکر از انتقاد شما . تذکر کتبی به نامبرده داده شده است . امیدواریم موثر واقع گردد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد