مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

اعلامیه تفکیک انشعابات گازکشی به کلیه واحدها

با سلام و احترام و با توکل به حول و قوه الهی و با توجه به اینکه از چند روز گذشته تفکیک کنتورهای تعدادی از ورودی ها به اجرا در آمده است لذا استدعا دارد : 

۱- از هر واحد کپی سند مالکیت ( صفحه اول و صفحه نقل و انتقال ) و ۲ عدد کپی شناسنامه و کارت ملی مالک جهت به نام شدن کنتر به دفتر مدیر عامل تحویل گردد . مالکین غیر ساکن میتوانند مدارک یاد شده را به دفتر تحویل یا به شماره ۵۲۲۴۴۱۸ فاکس نمایند. 

۲- مبلغ نقدی یاد شده قبل را به دفتر تحویل و رسد دریافت دارید و یا به حساب ۴۶/۲۱۳۵۳۶۱۴  آقایان طاقی و صالحی در بانک ملت شعبه بلوار شاهد واریز کرده و رسید را به دفتر ارائه فرمایید . مبلغ اقساط را یا نقدا و یا طی چک یا سفته های ۰۰۰/۵۰ تومانی که در دفتر آماده است تودیع و تسویه فرمایید. 

۳- مبلغ نقدی قابل پرداخت طبقه اول ۹۰۰.۰۰۰ ریال . طبقه دوم ۷۰۰.۰۰۰  ریال و طبقه سوم ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال و طبقه چهارم ۱.۳۰۰.۰۰۰ ریال میباشد و مابقی برای طبقه اول در دو قسط و برای سایر طبقات در سه قسط ۵۰۰.۰۰۰ ریالی دریافت خواهد شد .  

لازم به ذکر است که قیمتهای یاد شده گاز کشی مربوط به سال ۸۶ میباشد که در آن زمان پیمانکاران به دفتر ارائه نموده بودند. ما برای اینکه هیچ حرف و حدیثی نباشد قیمت گازکشی هر واحد را با ۵۰۰۰ تومان تخفیف نسبت به سال ۸۶ اعلام و مدت سه ماه طول کشید تا پیمانکارموثقی که حاضر باشد با قیمتهای سال ۸۶ کار کندو مورد تایید شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی باشد پیدا نموده و عقد قرارداد نمودیمو نیت انجام تفکیک کنتورها فقط قصد خدمت بوده و هیچ منافعی به جز دردسر و درگیری برای هیئت مدیره و مدیر عامل نداشته است و مدتی نیز طول کشید تا سعایت جمعی از همسایگان را که با طوماری حدود ۲۰ امضاء به نظام مهندسی و شرکت گاز مراجعه و خواستار جلوگیری از اجرای این تفکیک شده بودند خنثی و حدود ۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال نیز در این راستا هزینه سونداژ و کنده کاری و پرایمر مجدد و پرکردن گودها و سایر هزینه ها شد فقط به این دلیل که بعضی از همسایگان شما توفیق خدمت گذاری این هیئت مدیره را نمیخواهند . مدارک و مستندات کم لطفی همسایگان موجود و در صورت نیاز با مراجعه به مدیر عامل با ارائه توضیحات کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت . 

با احترام - مدیر عامل :  تدین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد