مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

بررسی پروژه نصب آسانسور

به دنبال تقاضای عده ای از شما ساکنین طبقات سوم و چهارم ، بحث نصب آسانسور با جدیت تمام در دستور کار هیئت مدیره و مدیر عامل قرار دارد و در این مورد نقشه های لازم تهیه و در شهرداری ناحیه در حال رایزنی جهت اخذ پروانه نمونه هستیم . مراتب پس از انجام این مراحل به همراه برآورد هزینه های خریداری برق سه فاز 25 آمپر ، پروانه ، ایجاد و احداث محل نصب آسانسور و برآورد هزینه آسانسور که همگی انجام و مشخص گردیده در آینده نزدیک مشروحا به استحضار ساکنین و مالکین محترم خواهد رسید 

با احترام - مدیریت عامل : تدین

نظرات 3 + ارسال نظر
یک همسایه شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

با سلام خدمت شما دست اندرکاران محترم که واقعاْ تلاش قابل توجه ای برای رفاه ساکنین غدیر انجام می دهید . خدا قوت

یک خواهش : لطفاْ ساکنین طبقه اول را دریابید . این ساکنین بیشترین آسیب را در واحدها متحمل می شوند . ۱- کوبیدن شدید در پارکینگ ها و لرزش شدید تمام بخش های ساختمان طبقه اول
۲- زنگ زدن های طبقه های بالایی برای باز کردن در و زدن آیفون و گاهی هم چون خراب است باید پایین رفته و در را باز کنند .
۳- سرو صدای بچه ها که درست زیر پنجره بازی می کنند که این البته برای تابستان است و چون در تابستان پنجره ها باز است خود معضل بزرگی است .
۴- آنچه الان بسیار این طبقه را اذیت می کند سرد بودن بیش از حد ساختمان است به لیل خالی بودن (پارکینگ ) زمین هال طبقه اول خیلی سرد است خواهش عاجل دارم برای نصب طلق یا شیشه برای در پارکینگ ها اقدام نمایید ما طبقه اول حتی حاضریم مبلغ بیشتری هم بدهیم تا این مشکل حل شود در حالی که ما در دو سال پیش مبلغ را به نماینده ساختمان دادیم ولی ازاقدام خبری نشد و نماینده هم نقل مکان کرد !!!!
هر فکری که می تواند این مشکل را برای طبقه اولی ها رفع کند را دریغ نفرمایید .
۵- نکات دیگری هم برای گفتن داشتم که به علت طولانی شدن صرف نظر می کنم
برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
مجدداْ از زحمات شما در غدیر شرقی سپاسگزارم

با عرض سلام خدمت شما
خرسندیم که تلاشهای شبانه روزی کادر مدیریت توانسته است رضایت شما همسایه محترم راجلب نماید
در اینکه مشکلات طبقه اولی ها بسیار بیشتر از بقیه طبقات میباشدجای تردیدی نیست و از نیاز به نظافت دقیقتر گرفته تا شلوغی راهرو و سرمای هوا و مسائل حاشیه ای که اشاره فرمودید، جملگی باعث عدم رفاه شما طبقات اولی ها میگردد.
رئیس محترم هیئت مدیره که خود ایشان نیز طبقه اول سکونت دارند بار ها و بارها در مورد این معضلات در جلسات تذکرات لازم را ارائه فرمودند که البته رفع بعضی از آنها مستلزم بالا رفتن سطح فرهنگ همگانی ساکنین است.
مع الوسف در مورد طلق درب پارکینگها چند نمونه تهیه گردیده است و در دفتر مدیریت عامل موجود میباشدوفعلا به طور اختصاصی برای ساکنینی که تقاضا دارند نصب میگردد لذا خواهشمند است جهت گرفتن اطلاعات تکمیلی به مدیرعامل جناب تدین مراجعه فرمایید.
در مورد پولی که به نماینده قدیم داده اید با توجه به اینکه خدمتگذاران کنونی شما در هیئت مدیره ، هیچ نقشی در تصمیم گیری های گذشته نداشته اند لذا پیشنهاد میگردد از کادر مدیریت قبلی یا مدیر عامل قدیم پیگیری فرمایید چرا که با توجه به بررسی هیئت جدید در زمینه جمع آوری وجوهی بابت تهیه طلق هیچگونه مصوبه ای در دفتر مصوبات موجود نبوده و احتمالا مدیر ساختمان به طور شخصی اقدام به جمع آوری وجوه نموده است .
ضمنا با توجه به درخواست شما و همچنین فرارسیدن فصل سرما در دستور اولین جلسه هیئت مدیره ، بحث انتخاب پیمانکارنصاب و ارائه قیمت طلق به ساکنین از طرف دفتر مدیریت عامل ، جهت بررسی منظور میگردد.
از شما همسایه محترم خواهشمندیم مسائل و مشکلات دیگر خود را بدون در نظر گرفتن طولانی شدن مطرح فرمایید و مارا برای هر چه بهتر کردن خدمت رسانی یاری کنید.

با سپاس-هیئت مدیره

همسایه یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

با سلام
از پاسختان بسیار سپاسگزارم .
منتظر هستیم تا اطلاعیه هایی درباره طلق و پیگیری شما برای اجرای ان اتفاق بیفتد چیزی شبیه پیگیری مداوم و موثرتان برای تفکیک گازها که البته می دانیم که بسیار سخت بوده است .
با آرزوی توفیق

با سلام و سپاس
در مورد طلق همانگونه که قبلا نیز عرض گردید ، دو نمونه طلق تهیه گردیده است که هزینه یک مدل جهت دوپارکینگ یا به عبارتی 4 درب حدود 80 هزار تومان و مدل دیگر حدود یکصد و اندی میگردد که در صورت تمایل لطفا به مدیر عامل مراجعه فرمایید.گرچه از مدیر عامل محترم خواسته شده تا اطلاع رسانی مجدد نصب طلقها در تابلوهای اعلانات صورت پذیرد.

یکی از مالکین پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

با توجه به سرد شدن هوا و کار دشوار نصب اسانسور و بنایی و تخریب پنجره ها فعلا صلاح نیست انجام شود تا بعد از عید نوروز و گرم شدن هوا
بسیار خرسندم

با سلام
در تایید فرمایش شما به اطلاع میرساند : با توجه به زمانبر بودن جمع آوری مدارک و همچنین گرفتن موافقت و طولانی بودن زمان کارشناسی های لازمه ، طوری برنامه ریزی گردیده است که عملیات اجرایی این طرح پربازده در بعد از عید نوروز جهت بلوکهایی که اعلام آمادگی خواهند کرد آغاز گردد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد