مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

مجتمع مسکونی غدیر

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به ساکنین محترم ایجاد شده است

هشدار امنیتی !!!

باسمه تعالی 

     متاسفانه اخیرا شاهد تعدادی سرقت در مجتمع بوده ایم که در بعضی موارد حاصل عدم توجه بعضی ساکنین به نکات ایمنی میباشد ، لذا هیئت مدیره ضمن تذکر و راهنمایی نگاه بانان نسبت به هشیاری بیشتر ، پرو‍ژه نصب سیستم دوربین مدار بسته را با قید فوریت در دستور کار قرار داده است و همچنین تعداد گشتهای شبانه نگاه بانان نیز افزایش پیدا کرده است مع الوصف با توجه به اینکه امنیت مجتمع در صورت عدم همکاری شما عزیزان به طور قطع محقق نمیگردد ،لذا از کلیه ساکنین محترم تقاضا میگردد جهت افزایش ضریب امنیتی نکات ذیل را که در ادامه مطلب آورده شده رعایت فرمایند :

۱- حتی المقدور از قرار دادم اشیاء با ارزش در انباری ها خودداری فرمایید . 

۲- یاد آور میشود که متاسفانه دیده شده بعضی از همسایگان به بستن دربهای پارکینگ خود بی اعتنایی میکنند که این امر باعث پایین آمدن ضریب امنیت بلوکها شده و منجر به متضرر شدن دیگر ساکنین از این بابت میگردد . لذا جدا خواهشمند است توصیه های امنیتی را جدی گرفته و درب پارکینگها را پس از پارک کردن خودرو خود ببندید . 

۳- چنانچه کلیدهای انباری را از مالک یا ساکنین قبلی منزل خود تحویل گرفته اید ، حتی المقدور اقدام به تعویض توپی کلید درب انباری های خود نمایید . 

۴- درب ورود به فضای سبز را همیشه بسته نگاه دارید . 

۵- اگر دارای خودرو میباشید حتما نسبت به بالا بودن شیشه های آن پس از پارک کردن اطمینان حاصل نموده و از قفل فرمان و قفل پدال نیز استفاده نمایید .متاسفانه بارها دیده شده اشخاص پس از پارک خودرو با تکیه بر اینکه مجتمع دارای نگاه بان میباشد شیشه های خودرو را در توقف های طولانی پایین گذاشته و از قفل کردن خودرو خود اجتناب میکنند لذا با توجه به اینکه سارقان در کمین چنین فرصت هایی به انتظار مینشینند خواهشمندیم صرفا به حضور نگاه بان اکتفا نکرده و توصیه های ایمنی را جدی بگیرید. 

۶- در صورت رئویت افراد مشکوک مراتب را سریعا به نگاه بانی با شماره تلفن ۵۲۳۰۹۹۴ و یا دفتر مدیر عامل با شماره ۵۲۲۴۴۱۸ اطلاع دهید . 

۷- در صورتیکه زنگ منزل شما توسط اشخاص ناشناس به صدا در آمد که با توصل به حربه نداشتن کلید یا میهمان طبقات دیگر بودن و ... قصد ورود به بلوک شما را داشتند ، جدا از باز کردن درب در صورت ناشناس بودن خودداری فرمایید و اشخاص را به نگاه بانی راهنمایی فرمایید تا پس از شناسایی توسط نگاه بانی این امر صورت پذیرد  همچنین توصیه ها و آموزشهای لازم را نیز به کودکان خود در این رابطه بدهید . 

 

به همین منظور در راستای استفاده از تجارب موفق دیگر مجتمع های درجه یک مشهد ، جلسه ای توسط اعضای هیئت مدیره برگزار خواهد شد تا اقدامات پیشگیرانه در جهت افزایش ضریب امنیتی اعمال گردد که گذاشتن راه بند ورودی لاین میانی جهت محدود کردن عبور وسایط نقلیه ، شناسایی خودروهای ساکنین و تهیه برچسب جهت آنها برای مدیریت و شناسایی راحت تر ، مدیریت دربهای فضای سبز و ... در دستور کاربررسی  جلسه قرار دارد .   

با سپاس - هیئت مدیره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد